loading

Sosyal medya hesaplarınızla hızlı giriş yapabilirsiniz.

Üye Deneyimi ve Memnuniyeti

Odamız üyelerine ve üye olmak isteyen firmalara odamızın verdiği hizmetlerle ilgili bilgilendirme yapar. Üyelerinin talep, şikayet ve beklentilerini yerine getirererek şeffaf, hızlı ve üye odaklı bir yaklaşım sergileyerek, iletilen tüm şikayetleri mümkün olan en kısa zamanda ve memnuniyet sağlayıp şekilde çözüme kavuşturulmasını sağlayarak memnuniyetsizliklerin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yaparak üyelere her daim kaliteli hizmet sunar.

GÖREVLERİ 

  • Üye olacak firmalara odanın hizmetleri hakkında danışmanlık hizmeti vermek.
  • Meslek komite toplantılarına katılarak üyelerin ihtiyaçlarını almak ve ihtiyaçlar doğrultusunda öneriler geliştirmek,
  • Üye iletişim kanallarını kontrol ve takip etmek,
  • Üyelerin Oda’nın tüm hizmetlerinden aktif bir şekilde yararlanmasını sağlamak, takip etmek, pazarlama çalışmaları yapmak,
  • Üye hizmetlerinin iyileştirilmesi ile hizmet çeşitliliğinin ve kalitesinin artırılması çalışmalarını yürütmek,
  • GSO web sitesinin Üye Hizmetleri bölümünün güncel ve kullanıcı dostu olmasını sağlamak,
  • Üye iletişim kanallarından gelen bilgiler doğrultusunda, üyelerin talep, şikayet ve beklentilerine yönelik hizmet geliştirme önerilerinin ve yeni hizmetlerin planlama çalışmalarının koordine edilmesi,
  • Hizmetlere yönelik üye istek, beklenti, memnuniyet ve bağlılıklarının etkin bir şekilde ölçülmesine yönelik olarak araştırma, analiz, değerlendirme ve anket çalışmalarının yapılması, incelenmesi ve sadakat programları ile geliştirilmesi,
  • Geliştirilen veya yeni hizmetlere yönelik mevzuatın ve bunlara yönelik tanıtıcı bilgi ve dokümanların ilgili birimler ile birlikte hazırlanması, duyurulması ve yayınlanması,
  • İştirakler tarafından sunulan hizmetler hakkında üyelerden gelen talep ve şikayet doğrultusunda ilgili şirket ile iletişimin sağlanması, öneriler geliştirilmesi,
  • Birimine yönelik yürütülen denetim faaliyetlerinin raporlarının incelenmesi ve gerekli düzeltici, önleyici faaliyetlerin hayata geçirilmesi,
  • Biriminin faaliyet planı ve bütçesinin hazırlanması.
  • Kadın Girişimciler Kurulu koordinasyonunun sağlanması,
Kübra Kayın
Kübra Kayın
Müdür
kubra@gso.org.tr
+90 (342) 221-0900 (342)
+90 (342) 230-1682