loading

Sosyal medya hesaplarınızla hızlı giriş yapabilirsiniz.

Görev Belgesi Düzenlenmesi Konulu Genelge Hk.

Sayın Üyemiz,

 

İçişleri Bakanlığı’nın 29 Nisan 2021 tarihinde yayınlamış olduğu Görev Belgesi Düzenlenmesi konulu genelgeye göre tam kapanma döneminde üretim, imalat, tedarik ve lojistik sektöründe faaliyet gösteren firmalarımızda sokağa çıkma kısıtlamasından muaf tutulan çalışanlar için daha önceden düzenlenmiş olan tüm izin belgelerinin geçerliliği 2 Mayıs 2021 Pazar günü saat 24.00’te sona erecektir.

 

İşyeri/fabrika/imalathane gibi yerlerde çalışan kişilerin e-devlet platformunda yer alan İçişleri Bakanlığı e-başvuru sistemi üzerinden görev belgesi başvurusunda bulunması gerekecektir.

Başvuruda bulunan çalışana dair kimlik bilgilerinin yanı sıra sokağa çıkma kısıtlaması sırasında hangi amaçla işyerinde olması gerektiği, çalışma süresi/zaman dilimi, işyeri ve ikamet adresi, varsa kullanacağı servis ya da araç plaka bilgisinin de yer alacağı görev belgesinin çıktısı başvuruda bulunan kişi tarafından alınarak işyeri/firma yetkilisine imzalatılacaktır.

 

Başvuruda bulunacak çalışanın e­başvuru sistemini kullanımında oluşabilecek problemler, sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi geçici durumlar nedeniyle ekte yer alan görev belgesi formu manuel olarak doldurularak çalışan ve işyeri/firma yetkilisi tarafından imzalanmak suretiyle düzenlenebilecektir.

 

Firma sahipleri için görev belgesi düzenlenmesine gerek bulunmamaktadır. Firma sahiplerinin şirket yetkilisi olduklarını belgeleyen şirket imza sirkülerini yanlarında bulundurmaları yeterli olacaktır.

İlgili genelge ve manuel düzenlenebilecek olan görev belgesi örneği ekte yer almaktadır.

Ekli Dosyalar