İdari İşler ve Satın Alma
Odanın ve iştiraklerinin ihtiyaçlarının karşılanabilmesi için gerekli olan ekipmanların tamamlanmasını, bakım ve onarım faaliyetlerinin yürütülmesini sağlar. Satın Alma Yönlendirme Komitesinin alacağı kararlar doğrultusunda gerekli malzemelerin ve ekipmanların satın alma işlemlerini gerçekleştirir. Odada gerçekleşecek olan organizasyonların düzenlenmesinden sorumludur.
GÖREVLERİ
- Satın Alma Yönlendirme Komitesi’nin İdari Sekreterliğini yapar.
- Makine/ekipman, demirbaş malzeme, motorlu araç alımı, kiralanması, bakım ve onarımının Satın Alma Yönlendirme Komitesi yönlendirmeleri doğrultusunda yapar.
- Tesis yönetimi (yemek, temizlik, güvenlik), eğitim ve diğer hizmet alımlarının Satın Alma Yönlendirme Komitesi yönlendirmeleri doğrultusunda gerçekleştirilmesi ve bunlara ait kayıtların tutulması, yapılan işlerin takip eder ve denetler.
- Muhaberat, evrak takip, santral, ulaşım, araç takip, araç bakım, ağırlama, temsil, ikram, konaklama, seyahat, toplantı odaları rezervasyonlarının düzenlenmesi işlerinin yürütür.
- Kurum’un genel arşiv hizmetinin düzenler.
- Ziyaretçilere verilmek üzere plaket, hediyelik eşya ve promosyon ürünlerinin yapılmasına yönelik gerekli araştırma ve çalışmaları yapmak tedarik ve teminini sağlar, stok takibini yapar
- Oda ve iştiraklerine ait binaların; demirbaş sayımı, tadilat, bakım ve onarım faaliyetlerinin yürütür.
Ferhat İçten
Arşiv ve Depo Yardımcı Uzmanferhat@gso.com.tr
+90 (342) 221-0900 (255)
+90 (342) 230-1682
Ahmet Kamalı
Ulaştırma Görevlisi+90 (342) 221-0900
+90 (342) 230-1682
Eyüp Kendirkıran
Teknik İşler Görevlisi+90 (342) 221-0900
+90 (342) 230-1682
Kadir Kesici
Bakım İşleri Görevlisi+90 (342) 221-0900
+90 (342) 230-1682
Abdulvahit Kaplan
Mutfak ve Hizmet Görevlisi+90 (342) 221-0900 (399)
+90 (342) 230-1682