Kurum İçi Hizmetler ve Organizasyon
Kurumsal kimlik, basın ve halkla ilişkiler, itibar yönetimi, tanıtım faaliyetlerine ilişkin çalışmaları koordine ederek, Protokol, Komite ve Paydaş İlişkileri, Basınla İlişkiler ve Medya Takip, Sosyal Medya ve Dijital İletişim Birimlerine ilişkin çalışmaları koordine ve kontrol eder.
GÖREVLERİ
- Basın-yayın organları ile ilişkilerin yürütülmesi, ihtiyaç görülen durumlarda paylaşmak üzere basılı veya dijital içerik hazırlanmasının sağlar.
- Üyelere ilişkin mevcut ve yeni hizmetlerin tanıtılmasına yönelik içerik geliştirilmesi, editörlük, tasarım, baskı ve tercüme işlemlerinin yapılması, görsel, işitsel vb. materyallerin hazırlanmasını koordine eder.
- Web sayfalarının tasarım ve içeriğinin ilgili birimler koordinasyonunda hazırlanması ve güncel tutulmasını koordine eder.
- Süreli yayın ve raporların hazırlanması ve yayımlanmasını koordine eder.
- İç ve dış organizasyonlarda ön hazırlık, uygulama ve organizasyon sonrası çalışmaların yürütülmesi, üçüncü taraf firmalar ile gereken koordinasyonunu sağlar
- Üyelerle olan iletişimin, sicil ve üye deneyimi departmanları ile koordinasyon içinde yürütür,
- GSO ajanda, takvim ve benzeri promosyon faaliyetleri için tedarikçi tespiti, teknik analiz gibi planlama süreçleri ile tasarım ve uygulama ihtiyaçlarının karşılanmasını koordine eder.
- Santral görevlisi ve yönetici asistanının koordine eder.
- Yönetim Kurulu Başkanı Özel Kalem’i tarafından yürütülen, Yönetim Kurulu ve Meclis toplantı sürecini koordine ve kontrol eder,
- Üst yönetim misafirlerin karşılanması, ağırlanması ve uğurlamasına kadar geçen süreci yönetir,
- Toplu SMS ve mail gönderimlerinin kontrolünü yapar.