Kurumsal İletişim
Kurumsal kimlik, basın ve halkla İlişkiler, itibar yönetimi, tanıtım faaliyetlerine ilişkin çalışmaları koordine etmek,
Basın-yayın organları ile ilişkilerin yürütülmesi, ihtiyaç görülen durumlarda paylaşmak üzere basılı veya dijital içerik hazırlanmasının sağlanması,
Üyelere ilişkin mevcut ve yeni hizmetlerinin tanıtılmasına yönelik içerik geliştirilmesi, editörlük, tasarım, baskı ve tercüme işlemlerinin yapılması, görsel, işitsel vb. materyallerin hazırlanmasının sağlanması,
Web sayfalarının tasarım ve içeriğinin ilgili birimler koordinasyonunda hazırlanması, güncel tutulması
Süreli yayın ve raporların hazırlanması ve yayımlanmasını koordine etmek,
İç ve dış organizasyonlarda ön hazırlık, uygulama ve organizasyon sonrası çalışmaların yürütülmesi, üçüncü taraf firmalar ile gereken koordinasyonun sağlanması,
Üyelerle olan iletişimin, sicil ve üye deneyimi departmanları ile koordinasyon içinde yürütülmesi,
