loading

Sosyal medya hesaplarınızla hızlı giriş yapabilirsiniz.

MARKA ŞEHİR PROJESİNİN AVANTAJLARI

Gaziantep'i Türkiye'nin marka şehri yapan özellikler, markalaşma faaliyetlerinin de en önemli itici güçü haline gelmiştir. 

“Değişime açık girişimci insanlar”ın varlığı, mevcut “sanayi potansiyeli”nin sürekli artan bir gelişim içinde olması, “sektörel yapısının zenginliği” ve şehirde markalaşma yönünde oluşan “ortak irade”, Gaziantep'in markalaşma sürecindeki en büyük avantajlarıdır. 

Yatırım, ihracat ve fuarcılık alanındaki fiziksel ve somut avantajlar ise şehirn alternatif bir cazibe merkezi olması konusunda son derece önemli olanaklar sağlamaktadır. 

Gaziantep'in son dönemde büyük fırsatlar sunan ortadoğu pazarına olan coğrafi hakimiyeti; kara, hava ve demiryolu ulaşım alternatifleri; mersin ve iskenderun limanlarına olan yakınlığı; ürün çıktılarının değerlendirilmesi sürecinde gap bölgesine en yakın sanayileşmiş şehir olması; yıllardan bu yana süregelen köklü bir üretim kültürünün varlığı; bu süreç sonunda oluşan ve sayısı 120 bine yakın kalifiye sanayi işgücü; zengib ürün yelpazesiyle entegre üretim olanağı sağlaması; yan sanayi sektörlerinin gelişmişliği.